Ung tjej berättar om livet med invandrarna i Malmö

Citerat från bloggen:
Var ska jag börja? På en vecka har jag nog ”bråkat” med 20 blattar. Man går med sina tjejkompisar en helt vanlig kväll, förbi ett gäng med blattar. De granskar en från topp till tå och börjar sedan skrika en hel drös med förnedrande kommentarer. HORA, hur mycket kostar du? Får jag doppa för 500 spänn? Kom och sug av mig, det gör du säkert hela tiden.

Man går vidare, möter några gäng till på vägen genom stan. EY TJEJER, vill ni komma hot och hoppa in i vår bil? Suga lite? Fula som stryk är ni. Och så fortsätter det. En blatte står mitt i ingången till skolan och röker, jag ber honom akta sig och han frågar ”ey, vem är du till miiiig?” och sedan får man ju en hel drös kommentarer och hot.

Läs hela inlägget här:
http://shinethru.blogg.se/2011/december/om-20-ar-sa-har-vi-utrotat-alla-svenskar-mo.html

GLÖM INTE LÄSA KOMMENTARERNA I HENNES BLOGG!

Lite artiklar om Malmö:
Väktare misshandlad i Malmö, Skånskan, AB Sport, SvD, Skånskan, Dagen, DN

Lämna en kommentar